CoopBox eshop
Vstup E-Shop

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A ODPOVĚDI

Kde si mohu svůj nákup vyzvednout?

Před vstupem na stránky Služby COOP-BOX jste vyzváni k výběru tzv. „Výdejového místa“ Výdejové místo je místo, kde si zboží vyzvednete a zaplatíte.

Na které dny v týdnu si mohu objednat?

Při výběru Výdejového místa se Vám zobrazí lišta s nabídkou možného závozového dne do daného místa.

Do kolika hodin je potřeba odeslat objednávku?

Uzavírka objednávek je do půlnoci na dodávku následující pracovní den.

Kolik služba COOP-BOX stojí?

Služba COOP-BOX je ZDARMA. Neplatíte ani za přípravu zboží ani za dopravu.

Platba za zboží probíhá v hotovosti nebo kartou?

V současné době je možné platit pouze kartou. Jedná se nám o bezpečnost našich zaměstnanců.

Mohu využít členskou kartu?

Ano, při zadání členského čísla Vám bude po zaplacení na finanční konto připsána hodnota nákupu, dle podmínek členských výhod na www.konzumuo.cz/pro-cleny/clenske-vyhody/clenska-karta/.

Jaké doklady potřebuji k vyzvednutí objednávky? Vydá mi obsluha nákup bez dokladu totožnosti?

Při vyzvednutí objednávky je potřeba sdělit pracovníkovi Výdejového místa číslo Vaší objednávky. V případě, že vaše objednávka bude obsahovat alkohol či cigarety, na požádání je nutné předložit doklad totožnosti k prokázání vaší plnoletosti.

Kdo může objednaný nákup vyzvednout?

Objednaný nákup může vyzvednout osoba starší 18 let. Pokud si obsluha nebude jista vaším věkem, je nutné na požádání předložit doklad totožnosti.

Mohu si vyzvednout objednávku dříve?

Zboží je do výdejového místa vezeno až v den, který je uveden v objednávce, abychom Vám byli schopni poskytnout co nejlepší záruční doby u čerstvého sortimentu. Váš nákup si můžete vyzvednout v průběhu otvírací doby daného Výdejového místa.

Jak postupovat, když si nestihnu v danou dobu objednávku vyzvednout?

Pokud se stane, že si v rozmezí dané otvírací doby Výdejového místa COOP-BOXu nestihnete zboží vyzvednout, je potřeba co nejdříve předem kontaktovat zákaznickou linku a domluvit se na náhradním termínu. Náhradní termín však nesmí být déle než následující den.

Jak bude objednané zboží zabaleno a skladováno?

Zboží je skladováno v souladu s podmínkami pro konkrétní druh zboží (v lednici, v mrazícím boxu, ....) až do doby, kdy si zboží vyzvednete. Při kompletaci vašeho nákupu bude zboží odděleno dle jeho charakteru do zvláštních obalů (potraviny, drogerie,...)

Zboží pro vás vybíráme dle nejlepšího svědomí a snažíme se o maximální čerstvost potravin.

Co se stane, když některé objednané zboží nebude skladem?

Po odeslání objednávky Vám zašleme potvrzení o stavu vaší objednávky, kde bude uvedeno, které zboží bohužel nemáme skladem.

Mohu již odeslanou objednávku pozměnit či zrušit?

Objednávku si můžete otevřít předem, postupně ji doplňovat a upravovat, ale v momentě, kdy je objednávka odeslána už nejsou možné žádné změny. Pokud potřebujete přiobjednat další zboží, je nutné vytvořit novou objednávku.

Mohu ukládat zboží do nákupního košíku průběžně?

Ano, zboží lze ukládat průběžně, ale je nutné se vždy před začátkem nákupu přihlásit. Ceny jsou účtovány s platností v den odeslání objednávky. V průběhu objednávky nelze měnit výdejní místo. Přihlásíte se, zboží dáte do košíku a bez odeslání objednávky se odhlásíte. Košík zůstane uložen a po dalším přihlášení se Vám objeví. Pokud ale začnete vkládat do košíku jako nepřihlášený zákazník (měli jste uložen nákup v košíku), poté se teprv přihlásíte, budete upozorněni zda chcete uložený košík smazat a přepsat novým nákupem nebo se vrátíte k původnímu uloženému košíku. Jestliže v době mezi vložením zboží do košíku a odesláním objednávky dojde ke změně cen nebo k vyprodání skladových zásob, budete při odeslání na změnu upozorněni vykřičníkem u dané položky.

Co dělat, když nedostanu potvrzení objednávky?

Pokud nedostanete potvrzení o přijetí objednávky, znovu se přihlaste do e-shopu, otevřete si v horním menu Objednávky a přesvědčte se, zda je objednávka opravdu odeslaná.

    NAČÍTÁM
    čekejte prosím